pátek 28. června 2013

Maková

Další z HuráSady je sada Vyzkoušej si. Moc se mi líbilo, že si můžu vyzkoušet tělové vybarvování fixami Copic ciao č.E50 a č.R00. Fixy bohužel nevlastním, tak jsem byla ráda, že holky tuto sadu připravily. Vybarvuji jen Distress Ink nebo akvarelovými pastelkami. Tak jsem se těšila na další techniku vybarvování. Sada obsahovala 2fixy, 2 krásná razítka STAMPIG BELLA holčičky a kluka, 1 razítko od Kety s textem, mini razítkovací polštářek a krásné papíry. Na blogu byly i krásné předlohy co ze sady lze vytvořit. Líbil se mi tam cípatý proužek s textem, tak jsem ho zdovolením použila :) Na holčičku jsem použila tělové fixi Copic ciao a ostatní jsem dobarvila inkoustami Distress Ink. Kytička je z organzy.





5 komentářů:

  1. Přáníčko máš nádherné! Jsem ráda, že se sada hodila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Moc se mi sada líbí a určitě všechno z ní využiju :)

      Vymazat
  2. Jéé to jsem ráda, že se sada líbila. a že inspiroval. Přáníčka i z dalšího článku se moooc povedly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kiarko, děkuji moc. Sada je super a Tvůj článek mě hodně inspiroval, díky! :)

      Vymazat
  3. Razítko holčičiky je moc pěkné, přání je přesně pro makovou panenku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...