sobota 24. listopadu 2012

Klučičí :)



V mém okolí na svět přicházely zatím jen holčičky :) Takže přáníčka byla laděná spíš pro ně. Ale nedávno jsem byla požádána, abych vyrobila přáníčko pro chlapečka :) Nevím jestli se mi to povedlo podle požadavků, posuďte sami jestli je klučičí :D
Použila jsem moje oblíbené barvičky Distress, v kterých je obarvena i bílá stuha, aby opravdu ladila. Lodička je vybarvená taktéž Distresskami. Rámeček je nakreslen zelenou a modrou gelovkou, tím se všechny barvy navzájem střídají. Bohužel se mi to nepovedlo nafotit tak, aby byl vidět přechod gelovek.


razítko IM, Distress Ink Tumbled Glass a Bundled Sage,
 StazOn, stuha, gelovky


Děkuji za návštěvu

Přeji hezký večer všem :)





2 komentáře:

  1. Hezky klučíčí a má šmrnc, je takové vzdušné, moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Chtěla jsem, aby bylo míň zdobené a jednoduché

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...