sobota 13. července 2013

Moje první Magnolia :)

Magnolia jsou moc krásná razítka a je jich tolik, že člověk ani neví jakou si vybrat. Měla jsem štěstí si je vyzkoušet vymalovat. Dostala jsem pár natištěných Magnolek od Pettie. Sem tam si měníme razítka a výseky... Takže díky moc :)

Skvělý postup na vybarvování má Pona u Aktijky na blogu. Podle něj jsem razítko vybarvovala. Celkem jsem to zvládla. Ještě trošku musím potrénovat vlasy hihihi :) Panenku jsem měla už dlouho nachystanou, ale pořád jsem přemýšlela jaké přáníčko vytvořit. Přáníčko jsem vyřezala šablonou ovál-vroubky od Cart-Us, pozadí je embossované embosskapsou Efco, barvičky jsem použila Distress Ink, textové razítko Keta, velké kvítko je šablona Tattered Florals, papírové kytičky, lístky-sizzix, síťka-Memmory Box, obinadlo, a rosa na lístkách je udělaná lepidlem Glossy accent. 








2 komentáře:

Děkuji za návštěvu a komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...