středa 24. května 2017

Fialová na věky

Letos se hodně lidí kolem mne vdává a žení. A moji další osobní výzvou bylo udělat přáníčko pro kamarádku-svědkyni. Má radši jednoduché přáníčka. Moc se ji líbilo bílé srdíčkové. Doufám, že se ji bude líbit, je trošku zdobenější. Podmínkou bylo, že přáníčko má být v barvičkách fialové a bílé. Na přáníčko jsem použila fialovou čtvrtku, border šablonu, u které bohužel nevím od koho je, Distress Ink dusty concord, vyřezávací šablonu od Spellbinders, svatební výsek od Wycinanka, kytičky, stuhu, lístek a kamínky na dozdobení.




Kytičky jsem obarvila Distress Ink barvičkou dusty concord a přilepila tavnou pistolí


 


Výsek svatebčanů jsem nijak nebarvila, nechala jsem přírodní barvičku.Pořád mi tam něco chybělo, tak jsem pod svatebčany dala výřez od Spellbinders a vystínovala prostřední část Distress Ink dusty concord.


Čeká mne další svatební přání, a to se zlatou barvičkou.

Krásný večer všem :)
   

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...