pondělí 4. února 2013

Let It Snow

U Aktijky byla vyhlášena soutěž, kterou připravila Milka. Lednová soutěž je ve stylu Scrapping the Music. Pořadatel zveřejní písničku a úkolem je na ni vytvořit nějaký projekt. Já jsem si opět vybrala tvorbu přáníčka. V Art Decu jsem pokračovala i v této soutěži. Použila jsem krásné Artdekácké razítko, které jsem vybarvila anilinovými barvičkami a Distreskami. Pozadí je vybarveno Distress Ink(Mustard Seed-Spiced Maramalade-Peacock Feathers) a černou čtvrtkou, potištěnou razítkem z této sady. Přáníčko je dozdobeno oknem :) a vločkami natřenými glitrovým lepidlem.



Přáníčko na písničku od Franka Sinatry Let It Snow


Páni, a vyhrála jsem :) Děkuji Aktijce za krásnou cenu!



 Děkuji za návštěvu :)




4 komentáře:

  1. Tak ještě i sem Ti to napíšu... ;-) Gratuluji k výhře i ke krásnému přáníčku. Vidím v něm Popelku na plese - jak nakukovala zvenku dovnitř a rozmýšlela se, jestli tam má jít, tak jen že tady už je uvnitř... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milko, děkuji moc! :) Popelka? To je hezký :) S plesem jsem si to taky představovala, ale Popelka mě nenapadla. Je zajímavé, co si lidé u různých projektů představují :) Moc se mi líbilo téma co si vybrala.

      Vymazat
  2. To je paráda, blahopřeji k výhře

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...