pondělí 11. února 2013

Motýlci

Na Fleru v klubíku Cardmaking tvoříme přáníčka podle zadaných témat, které vždy vybere některá z vítězek. Zatím jsem tvořila podle diktátu, tématického přáníčka a liftu. Lednový liftík byl velice zajímavý, vybrala ho Pettie. Myslela jsem, že ho časově nezvládnu, ale stihla jsem to :) 
V mé oblibě je teď embossovací kapsa s puntíky, a tak poslední mé výtvory jsou samý puntík :) Na přáníčko jsem použila opět Distress Ink a StazOn černé barvy. Nejdřív jsem černou barvu nechtěla ani použít, chtěla jsem přání ladit do červené a hnědé. Ale myslím si, že s tou černou je to zajímavější :)

Předloha




A tady je moje přání

razítka KETA, Artemio, Prima, Distress Ink Vintage Photo a Fired Brick, kamínky
Přáníčko se moc líbilo. Děkuji za hlasy! :) Mě se nejvíc líbilo nesoutěžní přání, ale pro to se hlasovat nedalo.

Děkuji za návštěvu


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...